Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2009 15:42 - УПРАВЛЯВАЩИТЕ?!
Автор: gnushev Категория: Политика   
Прочетен: 2777 Коментари: 12 Гласове:
0



"Никога няма да се оправим!" Това е най-често споменаваното изречение, което човек може да дочуе докато се опитва да се добере до работното си място през опасностите в столичния трафик. От какво всъщност трябва да се оправим? И кои точно сме тия дето дрябва да се оправим? Или не се замисляме, че всъщност това "оправим" не означава, че всички трябва да се оправят. А това просто е неприятния навик, превърнал се в диалект на Софиянци, да казваме вместо "ще се оправя" (аз) "ще се оправим"(ние). Имам чувството, че цялото съзнание ни е объркано. Изходната ни гледна точка е неправилна и от там, иначе правилните ни разсъждения и заключения, не са верни. Хаосът по софийските улици, пълчищата от хора, които са навсякъде, скъпите коли и джипове, които на всяка цена трябва да изпреварят дори ако трябва и да минат по насрещния тротоар, старите брички, които едвам пъплят за да не се разпаднат в някоя по голама дупка... Ние сме част от този хаос. Аз съм част от този хаос!
"Няма да им гласувам аз на тия!" На кои тия? На тия, от които зависи това дали ще работя за 2 лева на час или за 5 лева или за 10 лева. На тия, от коита зависи дали престъпниците ще са в затвора или ще са кандидати или дори депутати. На тия, от които зависи това дали като стана на 45 години ще се виждам със сина ми само в скайп или когато реши да си вдигне адреналина от спокойния и еднообразен живот в чужбина и реши да дойде да ме види. Ще им гласувам! Но ще им гласувам не със съзнанието, че избирам кои да са следващите управляващи. Отново обърканото ми съзнание. Не! Този път ще гласувам за хората, на които ще платя за да ми осигурят възможността да работя за 20 лева на час. С гласа си ще наема хората, които ще вкарат престъпниците в затвора. Ще дам доверието си и парите си на онези, които ще успеят да задържат сина ми в България. И знам, че ще стане така, защото аз ще ги контролирам постоянно! Ще съм постоянно по петите им и ще ги гледам в ръцете какво правят с парите ми и как разхищават минутите от моя кратък живот. И знам, че ако не се справят добре ще ги заменя на момента. Без капка колебание и загуба на време, защото моето време си е мое и за нищо на света не искам да го пропилявам в чакане и няма!
Всеки един от нас е длъжен да погледне другата гледна точка. Защото няма управляващи и опозиция. Няма властимаща партия и коалиционни партньори. Няма мандати на тая или оная партия. Има само мнозинство. Мнозинството, което решава всичко, защото има най много гласове и онези с малкото са длъжни да се съобразят с тях. Защото такъв е закона. Но не този закон, който е приет от мнозинството в парламента ,а онзи който се е доказал преди хиляди години в природата. Мнозинството винаги печели! Но не и това мнозинство, което е една група или партия в парламента. Не! Те са наетите слуги на истинското мнозинство. Те са слуги защото мнозинството така е решило! А мнозинството това съм аз, това си ти, това са всички онези които се въртят в онзи хаос по столичните улици.
Ти решаваш! От теб зависи всичко! Защото ти си мнозинството!


Тагове:   мнение,


Гласувай:
0



1. pomiqrat - Не ми стана ясно кои са тия, които ...
29.05.2009 15:45
Не ми стана ясно кои са тия, които като гласуваш за тях ще ти плащат по 20 лв на час и как ще им ходиш по петите? Гласувайте с невалидна бюлетина на която е изписано "не на вас"
цитирай
2. gnushev - незнам и аз
29.05.2009 15:48
В момента може и да няма такива, но ако всеки мисли като мен ще ги следят милиони и точно това е решението на въпроса кога ще се оправиме
цитирай
3. michel - аз пък не виждам хаосът по улиците а ...
29.05.2009 15:51
аз пък не виждам хаосът по улиците а ти явно си черноглед щом го виждаш.
цитирай
4. gnushev - Власт има всеки
29.05.2009 15:52
Кога ще осъзнаем, че един човек може да направи много неща и че зависи от него.
Вчера една жена от един детски дом. Беше над 65 годишна. Стоя в работата ми два часа стоя за да и дадът шефовете 4 литра сладолед защото е обещала на децата че ще имат сладолед за вечерта. От нея зависише дали ще ядът дечицата сладолед или не.
цитирай
5. анонимен - отговорност
29.05.2009 15:53
Тази нелюбима дума "отговорност", която звучи толкова скучно, за казлика от "купон", "кефя се", "супер" и прочие замърсители на езика; тази дума, която е вплетена в основата на живота - НА УСПЕШНИЯ ЖИВОТ - тази дума, която носи идеята,че животът ти не просто се случва, а е в пряка връзка с твоето мислене и с твоето действие, ТА ТАЗИ ДУМА изисква от нас дълбочина, мисъл и решимост. Бъдете отговорни, приятели. Време е!
цитирай
6. gnushev - Този хаос който виждам аз е не в бу...
29.05.2009 15:54
Този хаос който виждам аз е не в буквалния смисъл, а в разбърканите мисли и гледни точки на хората породени от дългогодишната информационтна завеса.
цитирай
7. haralanov - Здравей!
29.05.2009 15:57
Хич не ми харесва този израз за,,оправянето,,!В известен смисъл той съдържа и двояк смисъл!Но нали и аз съм българин,го разбирам!Но как да се оправим,когато:
Президента ни е бил доносник на Комунистическата Държавна Сигурност.Премиерът ни не е имал и един ден трудов стаж и не е отгледал едно дете поне.Министърът на Образованието,,разтуря седенка,,на учителите!Вътрешен министър си бъбри с мутри.А енергиен-продава енергиините интереси на България!Съдът не съди!Лупи и братя Галеви ще се кандидатират за депутати!Дон Цеци ще е пак коалиционен партньор на БСП!А Доган мечтае за летяща чиния!Как се оправя такава държава..?Държава в която идоли са Глория и Слави Трифонов и е управлявана от Трима Глупци,НЯМА БЪДЕЩЕ!
цитирай
8. анонимен - всеки може
29.05.2009 15:58
Съгласна съм, всеки може да направи нещо добро за другите, по всяко време. Просто трябва да се справи с леността, и незаинтересуваността. Никой не е извън живота!
цитирай
9. gnushev - да се осъзнаем
29.05.2009 16:00
Не искам да повярвам , че една Грузия може да осъзнае кой е мнозинството , а ние не!
цитирай
10. анонимен - бъдеще?
29.05.2009 16:01
Бъдеще няма, но ние сме тук и искаме да живеем добре. Затова трябва да създадем бъдещето
цитирай
11. batstefan - Владетелят на света
29.05.2009 16:02
Това мнозинство не е първично. То се манипулира от няколко владетели в българия, които от своя страна без те да знаят също са манипулирани, чрез банкови операции във Федералния резерв на Америка.Т. е. родът Ротшилд, който управлява свет Защо, мислите , че се появи т финансовата криза. Мнението на изберателя се оформя главно от медиите и печата, а кой може да им плати за да говорят каквото му се иска?
цитирай
12. gnushev - Точно така
29.05.2009 16:06
Бъдещето ще е това, в което ще смесе превърнали ние след 20 години. Или ще сме извоювали да сме работодатели на група експерти в народното събрание или ще сме работници на група акционери на България, които се събират на акционерни съвещания в парламента
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gnushev
Категория: Политика
Прочетен: 89053
Постинги: 29
Коментари: 109
Гласове: 177
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930